Poradenská firma by podle smlouvy, kterou máme k dispozici, měla pracovat na "variantách a přínosech datového pokrytí Wi-Fi", měla by připravit "rámcovou identifikaci implementačních cen dokrytí nepokrytých oblastí" anebo třeba zpracovat následné marketingové možnosti využití poskytovaných služeb ve vazbě na zákazníka klienta: tedy se hovoří o cestujících. Jedním z bodů, který nemá téměř žádnou souvislosti s pokrytím wifi, je i doporučení poradce, jak pracovat se zákazníky skrze webové portály.
Milionová smlouva je napsána na dobu určitou a skončí po „ukončení poradenství činnosti poradce".

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: B. Richterová a T. A. Nový