Data byla zjištěna tak, že společnost rozeslala e-maily, kde se ptala na změnu trvalého bydliště a na svoz odpadu. Celkem 85 procent úředníků odpovědělo do druhého dne. S kompletními informacemi to ale bylo slabší, ty poskytlo jen 35 procent dotazovaných.
"Velmi se lišila kvalita odpovědí. Některé úřady sice odpověděly rychle, avšak poskytly jen minimum informací pro vyřešení problému uvedeného v dotazu," stojí ve vyjádření agentury. Nejlépe dopadl magistrát v Jihlavě, nejhůře pak v Karviné, Kladně a Přerově.
Jako nepřesné informace společnost uvádí například to, že 37 procent úředníků zapomnělo specifikovat úřední hodiny. Také často zapomínali na kontakt na zodpovědnou osobu nebo nezaslali v přílohách všechny potřebné dokumenty. A pouze v jediném případě úředník nabídl, že celou žádost vyřídí on sám osobně.
Čtěte více:
Úřady loni mnohem více kontrolovaly dodržování cen
Kvůli EU máme zbytečné úřady, hořekují Češi
Průzkum, který nepotěšil Nečase: Rath znal výsledek předem
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan