Cílem tradiční ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek je upozornit na fakt, že sazebníky tuzemských bank stále obsahují položky, které mají jediný cíl - „odklánět" peníze od klientů směrem k bance. J Co jiného si myslet o poplatcích za služby, jejichž přidaná hodnota pro běžného střadatele je nulová a s kterými banka nemá žádné náklady? Že to není pravda a náklady existují? A jak je tedy páni bankéři možné, že v jiných bankách, nebo spíše v civilizovaném zahraničí, jsou totožné služby běžně zcela zdarma?
Než toto budeme moci říci o českých bankách, ještě to chvíli potrvá. I ročník 2011 je totiž na absurdity velmi bohatý. Dokládá to nominační kolo, které probíhá celý listopad na našich stránkách. Krom poplatků z druhého až devátého místa z minulého ročníku 2010, tedy:
- Poplatek za předčasně splacený úvěr
- Poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat
- Poplatek za výpis z účtu zaslaný elektronickou cestou
- Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě
- Poplatek za neuskutečnění platby (např. nepřijatý příkaz přes sběrný box)
- Poplatek za účetní položku
- Poplatek za vedení platební karty
- Poplatek za vedení kontokorentu i v době nečerpání služby
- Výše poplatku za vklad na účet na přepážce třetí osobou
nabídne i současný ročník úplné skvosty!

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: bankovnipoplatky.com