Prý už neplatí či spíše nezáleží na tom, co je pravda. Podstatné je...co vlastně? Relativizace hodnot se dostává na další úroveň. Záplava manipulací a tzv. fake news brání člověku se orientovat. Do toho na něj buší kovadliny reklamního průmyslu snažící se prodat mu vše možné a nemožné, čímž jeho pozornost ještě více tříští. Realitou se stává to, o čem nás přesvědčí marketing, vlivové skupiny, vlastníci médií. Ve světě je nejznámějším představitelem tohoto trendu Donald Trump, u nás to bude nejspíš Andrej Babiš. Trump očividně a opakovaně během své kampaně ne překrucoval fakta, ale bezostyšně lhal – a stejně byl zvolen. U Babiše zase vidíme umné spojení marketingu a politiky spolu s faktem, že vlastní významné média.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV