Vedení města se nelíbí zkrácení zastřešení nástupišť, menší počet laviček na nástupištích. Investor také zamítl požadavek na zajištění proti hnízdění holubů v tomto zastřešení, kteří si už i v nových konstrukcích rychle zvykli a znečišťují nová nástupiště.
„Původní zastřešení druhého a třetího nástupiště v délce 203 metrů investor odstranil a nahradil jej novým. To má však pouze 100 metrů a stačí na cca 3,5 vozu, na 4. nástupišti, kde zůstalo jen 25 metrů zakrytí, necelého jednoho vozu. Praxe ukazuje, že jsme měli od začátku pravdu a toto řešení je zcela nevhodné. Za nepříznivého počasí se na nových nástupištích lidé krčí na malém prostoru a nastupují do svých vagónů promočeni,“ uvedla místostarostka Českého Těšína Gabriela Hřebačková s tím, že zdejší nádraží je od vzniku Košicko-bohumínské dráhy důležitým dopravním uzlem, kudy jezdí i četné rychlíky a mezinárodní vlaky, a mnohé z nich mají deset i více vagonů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV