Úředníci teď budou sledovat, jak se mírné upřednostnění v podobě navýšení počtu těchto internetových termínů v praxi uchytí a zda toto opatření nebude omezovat odbavování klientů, kteří přišli využít denní pořadí.
Již před koncem loňského roku se elektronický objednávkový systém rozšířil o pátky, které původně sloužily jen neobjednaným příchozím klientům. Praxe však ukázala, že každý rok nechává většina klientů návštěvu ve věci pořízení nového občanského průkazu či cestovního pasu zřejmě na poslední chvíli. „Nejvytíženější je pracoviště vždy od jara do prázdnin a potom před koncem roku, kdy přijíždí lidé pracující v zahraničí, ale bydlící v Hradci. Ti si v průběhu svátků vyřizují nové doklady,“ dodává poznatky z praxe Ľudmila Ducháčová, vedoucí správního odboru magistrátu města.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV