„Máme společný záměr, a to je rozvoj cestovního ruchu a podpora dobrého jména Třebíče. Město nemůže ovlivnit kvalitu služeb přímo, ale může nastavit podmínky a motivovat podnikatele ke zkvalitňování služeb a ke vzájemné spolupráci,“ uvedl při setkání starosta Pavel Pacal a představil podnikatelům letošní marketingovou kampaň, která má za cíl pozvat turisty do Třebíče a zároveň jim prozradil plány na další rok a přizval je k zapojení. V další části představil manažer destinační kanceláře Třebíčsko-moravská Vysočina Václav Prchal turistický produkt 12 pokladů Třebíčska a také další aktivity, které vyvíjejí na podporu cestovního ruchu. I podle něj se vítá zapojení podnikatelů.
Marketingová kampaň Poznejte Třebíč!
Od 1. června lákají na nejfrekventovanějších místech v okolí Prahy reklamní megaboardy k návštěvě Třebíče. Na vjezdech do města jsou nové vítací cedule. Dalším nástrojem je inzerce v offline a online prostoru. Vstupní branou pro turisty je web visittrebic.eu, který je aktualizován, jsou zde připraveny tipy na výlety a také právě sem směřují veškeré propagační kampaně. Pracovníci Turistických a informačních center v Třebíči se také velmi aktivně věnují komunikaci na sociálních sítích. „Důvod navštívit Třebíč jsme podpořili otevřením zrekonstruovaného větrného mlýna a prázdninovými kostýmovanými prohlídkami památek UNESCO. A už nyní plánujeme další kampaň na rok 2022 s názvem Ochutnejte Třebíč!, ke které bychom vás rádi aktivně přizvali,“ informoval starosta.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.