Profant (Piráti): Byl jsem v callcentru. Skvělý zážitek

01.10.2021 5:34 | Ze sítí

Komentář na facebookovém profilu k předvolebnímu callcentru.

Profant (Piráti): Byl jsem v callcentru. Skvělý zážitek
Foto: Archiv O. Profanta
Popisek: Ondřej Profant

Byl jsem součástí pirátského a staňáckého callcentra. Musím říct, že to byl skvělý zážitek. Moc díky všem, kteří jste zavolali.

Měl jsem radost, kolik vás zavolalo. Mnozí jste zavolali, jen abyste mi řekli, že nám držíte palce, a že dezinformace, které se o nás šíří jsou hrozné. Několikrát zavolali i zaměstnanci veřejné správy s tím, že nás volí, protože vidí jak to vypadá uvnitř. Bavili jsme se také o valorizaci důchodů nebo e-governmentu, elektronických volbách nebo o tom, kdy bude státní správa plně digitalizovaná.

Tohle spojení s vámi se mi líbilo, věřím, že si to brzy zase zopakuji. Klidně volejte dál a ptejte se na cokoliv, co vás zajímá. Na lince +420 227 272 760 pracuje skvělý tým lidí připravený zodpovědět vaše otázky.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Bc. Vít Rakušan byl položen dotaz

střelba na FF

Dobrý den, kdy bude ukončeno vyšetřování střelby na FF? Netrvá vyšetřování nějak dlouho? A druhá věc, co mě zajímá je, zda stát nějak odškodnil nebo odškodní rodiny obětí? Já netvrdím, že za to stát může, ale je to to nejmenší, co můžete udělat.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vích (SPD): Vláda na plnění svých politických cílů jmenovala vojáka

12:28 Vích (SPD): Vláda na plnění svých politických cílů jmenovala vojáka

Česká republika má mít nově vládního koordinátora strategické komunikace (STRATCOM). Na pozici vláda…