Profant (Piráti): Byl jsem v callcentru. Skvělý zážitek

01.10.2021 5:34 | Ze sítí

Komentář na facebookovém profilu k předvolebnímu callcentru.

Profant (Piráti): Byl jsem v callcentru. Skvělý zážitek
Foto: Archiv O. Profanta
Popisek: Ondřej Profant

Byl jsem součástí pirátského a staňáckého callcentra. Musím říct, že to byl skvělý zážitek. Moc díky všem, kteří jste zavolali.

Měl jsem radost, kolik vás zavolalo. Mnozí jste zavolali, jen abyste mi řekli, že nám držíte palce, a že dezinformace, které se o nás šíří jsou hrozné. Několikrát zavolali i zaměstnanci veřejné správy s tím, že nás volí, protože vidí jak to vypadá uvnitř. Bavili jsme se také o valorizaci důchodů nebo e-governmentu, elektronických volbách nebo o tom, kdy bude státní správa plně digitalizovaná.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Jak byste tedy vše řešili vy?

Mě taky štve, že prošetření Blažkovy kauzy budeme platit my, ale na druhou stranu, jak byste to řešili vy jako ANO? Protože zas neřešit to je podle mě taky špatně, takže je to vlastně takový začarovaný kruh. Kdyby vše zaplatil sám Blažek by bylo nejlepší, ale podle mě naprosto nereálné. Co ale třeba...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Michálek (Piráti): Startuje zákon o lobbování. Bude fungovat?

12:46 Michálek (Piráti): Startuje zákon o lobbování. Bude fungovat?

Lobbisté pod lupou? Dneškem začíná v Česku platit první zákon, který má konečně vnést pořádek do lob…