ČEZ: 250 000 zákazníků využilo služeb specializovaných přepážek na pobočkách České pošty

19.03.2023 12:11 | Komerční článek

Číslo týdne

ČEZ: 250 000 zákazníků využilo služeb specializovaných přepážek na pobočkách České pošty
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Kontaktní místa postupně zahájila provoz na 73 vybraných poštovních pobočkách, kde si zákazníci mohou při jedné návštěvě vyřídit i veškeré své požadavky týkající se energií. Vedle konzultací ke komoditním produktům jako elektřina a plyn umí specialisté ČEZ na přepážkách poradit lidem i při poptávce po instalaci střešních fotovoltaických elektráren s bateriemi nebo tepelných čerpadel.

ČEZ Prodej tak vedle digitalizace a vylepšování online obsluhy klade stále důraz i na osobní kontakt se zákazníky.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Proč jste odpískali jednání o penzích?

Nemyslíte, že jste tím koalici nahráli na smeč, že bude tvrdit, jak ona něco prosadila, že vás přizvala k jednání, ale vy jste to odmítli? Kdybyste jednali dál, mohli jste předložit vlastní návrhy, možná by neprošli, ale bylo by evidentní, že jste je podali a chtěli jste reformu, která je potřeba ře...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Technologičtí giganti Google, Meta, Microsoft nebo Nvidia pod jednou střechou

22:04 Hospodářská komora: Technologičtí giganti Google, Meta, Microsoft nebo Nvidia pod jednou střechou

Praktické ukázky využití v podnicích, konzultační zónu a workshopy, na kterých si zástupci firem vyz…