„Plynová kotelna je zcela nové výrobní zařízení v Teplárně Trmice. Proto jsme se v letošním roce rozhodli simulovat mimořádnou událost právě tam. Chtěli jsme si hlavně ověřit průjezdnost trasy, dojezdovou vzdálenost a časy. Rovněž tak orientaci našich profesionálních hasičů v pro ně ještě nepříliš známém prostředí,“ říká Jan Barnat, vedoucí odboru řízení provozu Teplárny Trmice. „Zároveň jsme si chtěli pochopitelně i ověřit, zda vše probíhá v souladu s metodikou vypracovanou pro řešení mimořádných událostí v provozech klasické energetiky Skupiny ČEZ.“
V praxi to znamenalo ověření reakcí a činnosti směnového inženýra, spolupráce pracovníků provozu a hasičů či funkčnosti vyrozumívacích technických prostředků jakými jsou megafon a siréna. Došlo pochopitelně i na aktivaci všech členů havarijního štábu a ověření telefonních čísel v rámci ohlašovací povinnosti dotčených orgánů a institucí uvnitř i vně ČEZ.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva