Svým hlasováním zde čeští podnikatelé spolu s dalšími zástupci evropského byznysu sdělí evropským institucím svůj postoj k hlavním tématům ovlivňujícím podnikání v „Sedmadvacítce.“
Akce v režii asociace národních hospodářských komor Eurochambres, která zastřešuje více než 20 milionů evropských podniků, přivádí každé dva roky do Bruselu podnikatele z celé Evropy. Letos do lavic v jednacím sále Evropského parlamentu usedne přibližně 720 podnikatelů, tedy stejně jako počet europoslanců, aby se symbolickým hlasováním vyjádřili k nejdůležitějším evropským tématům. Diskuse a hlasování se zaměří na fungování jednotného trhu, energetickou transformaci a dekarbonizaci, digitální ekonomiku, zahraniční obchod a konkurenceschopnost evropských firem.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva



