ČEZ a Česká pošta rozšiřují strategické partnerství. Další pobočka se otevírá i na východě Čech v Hlinsku

9.3.2022 12:39 odp. | Komerční článek

Největší dodavatel energií v Česku ČEZ Prodej a Česká Pošta, vlastnící nejrozsáhlejší pobočkovou síť, rozšiřují strategickou spolupráci. Po prvních 15 pobočkách ČEZ Prodej na pracovištích České Pošty se nyní otevírá dalších sedm.

ČEZ a Česká pošta rozšiřují strategické partnerství. Další pobočka se otevírá i na východě Čech v Hlinsku
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Na východě Čech si tak nově můžete vyřídit své požadavky v Hlinsku v Čechách, které je druhou východočeskou pobočkou, tou první je pracoviště v Chrudimi. 

Anketa

Zvládne Petr Fiala krizi cen energií a pohonných hmot?

hlasovalo: 70488 lidí

Další nové pobočky se otevřely v Berouně, Jindřichově Hradci, Lounech, Písku, Říčanech u Prahy a Strakonicích. Zákazníci si mohou na těchto pobočkách vyřídit veškeré své požadavky týkající se energií, včetně například odchodu z režimu dodavatele poslední instance (DPI). Obě společnosti se dohodly, že do konce letošního roku budou přepážky ČEZ Prodej dostupné na 73 pobočkách České pošty po celé republice.

V Hlinsku v Čechách naleznete pobočku na adrese  - Adámkova tř. 1094, 539 01 Hlinsko, a v Chrudimi na Resselově náměstí 109.

Nové pobočky se tak přidají ke stávajícím v Blansku, Brně, Českých Budějovicích, Chrudimi, Jablonci nad Nisou, Jeseníku, Jihlavě, Mělníku, Rokycanech, Táboře, Uherském Hradišti, Vsetíně, Vyškově, Zlíně a Žďáru nad Sázavou.

„Jsem rád, že se naše spolupráce osvědčila. Zákazníci Pošty mají o energetické služby zájem: za půl roku obsloužila první okénka ČEZ Prodej na poštách více než 30 000 klientů. Proto jsme se rozhodli naši strategickou spolupráci prohloubit a zpřístupnit tuto službu zákazníkům v dalších městech,“ prozrazuje generální ředitel České Pošty Roman Knap.

Pozitivní trend strategického partnerství obou společností dokládá nárůst zájmu klientů o energetické služby ČEZ Prodej na poštovních pobočkách, jenž souvisí se situací na trhu s energiemi a ukončením činnosti některých dodavatelů. V srpnu loňského roku každá z přepážek obsloužila v průměru 80 klientů, v lednu letošního roku to však bylo již 282 zákazníků.

„V posledních měsících k nám chodí tisíce nových zákazníků, které zklamali jejich dosavadní dodavatelé a kteří hledají stabilitu a transparentní a férové ceny. Řada zákazníků řeší své požadavky online, a proto vylepšujeme naše digitální služby. Zároveň je ale důležitý i osobní kontakt, zvláště v současné době chce hodně lidí poradit ohledně toho, co se v energetice děje a jak se v ní mají zorientovat. Pobočky České Pošty jsou na atraktivních a dobře dostupných místech a my jsme si ověřili, že můžeme jejich prostřednictvím získávat nové spokojené zákazníky,“ doplňuje generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Na těchto vybraných pobočkách České Pošty tak mohou zákazníci uzavřít novou smlouvu o dodávkách elektřiny a plynu, změnit ji nebo například přepsat odběrné místo. Také získají pomoc při odchodu z režimu dodavatele poslední instance (DPI). Rovněž získají kontakty na odborníky, kteří jim poradí například s instalací střešní fotovoltaické elektrárny na rodinné domy. Zákazníci se budou moct také poradit o instalaci domácích tepelných čerpadel nebo elektrokotlů a plynových kotlů.

Redakci PL můžete podpořit i zakoupením předplatného. Předplatitelům nezobrazujeme reklamy.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: komerční tisková zpráva



Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Lesy Praha: Opravy na hrázi vodní nádrže Jiviny zajistí její delší životnost

22:45 Lesy Praha: Opravy na hrázi vodní nádrže Jiviny zajistí její delší životnost

Aby ještě dlouho chránila Ruzyni před povodněmi a zároveň poskytovala Pražanům prostor pro rekreaci,…