I když spotřebitel například ani stránky Viagogo.com nezná a cíleně nevyhledává, na tento web narazí snadno při vyhledávání vstupenek, protože se web Viagogo.com ve vyhledávačích zobrazuje na předních místech:
Za poslední rok (duben 2018 až duben 2019) Česká obchodní inspekce eviduje již více než 140 podání spotřebitelů v souvislosti s Viagogo.com. Spotřebitelé měli nejčastěji problém s navyšováním ceny vstupného během objednávky, nemožností stornovat transakci, ale také s neplatnými vstupenkami, nebo problémy s nevrácením peněz za zrušený koncert apod. ČOI tyto nové podněty zkoumá a některé budou využity při další kontrole v letošním roce.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva