Nejčastěji jde o spory s leteckými dopravci a internetovými obchody, stále častěji pak i s ubytovateli a online seznamkami. Centrum o tom informuje u příležitosti dnešního Světového dne spotřebitelů.
Počet případů roste tímto tempem už druhým rokem. Desítky sporů se týkají automatického prodlužování smluv u VIP členství na online seznamovacích serverech a také rizikových e-shopů.
„Překvapivě hodně spotřebitelů se stále nechává zlákat nabídkami webů, které neuvádějí žádné kontakty na provozovatele a ani základní, evropskými předpisy požadované informace o právech spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu či na záruku na jakost zboží. U jiných, které tyto informace poskytují, si zase lidé neověří zkušenosti ostatních nakupujících, a pak jsou překvapeni, že předem zaplacené zboží nepřijde nebo přijde zboží nekvalitní a kazové,“ upozorňuje Eva Petrážová, ředitelka Evropského spotřebitelského centra ČR.
|
Počet spotřebitelských kontaktů Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. reklama
autor: Tisková zpráva Nikola Bartůšek, MSSc. et MSSc., BSc. byl položen dotaz
EUTvrdíte, že je Vaší povinností EU zlepšovat. Proč se to tedy neděje? Já mám spíš dojem, že se EU zhoršuje a začínám mít pocit, že vedle šílené zelené politiky jí jde hlavně o tom, jak šmírovat nás lidi a mít lidi pod kontrolou než aby dělala něco dobrého pro lidi. Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky
22:31 Česká pošta: Aktuální hospodařeníListopadové kladné výsledky hospodaření potvrdily, že Česká pošta míří k výrazně lepšímu hospodaření…
reklama
reklama
|


