Pivovar Zubr přichází s novou marketingovou kampaní

03.06.2014 14:38 | Zprávy

Využití zvířecího motivu zubra ve všech vizuálech je hlavní ideou nové koncepce, se kterou od června přichází moravský pivovar Zubr. Kampaň je cílena na oblast střední a východní Moravy, a promítne se jak do nadlinkové, tak i podlinkové komunikace.

Pivovar Zubr přichází s novou marketingovou kampaní
Foto: ZUBR
Popisek: ZUBR

To, že hlavní roli bude mít v nové komunikaci zvířecí motiv zubra, si zvolili sami spotřebitelé. „Zubr jako zvíře jednoznačně porazil jiné koncepty při testování různých grafických ztvárnění,“ říká Kateřina Vilímová, vedoucí marketingového oddělení pivovaru. Marketingová komunikace je tedy postavena na jeho vlastnostech: zubr je totiž silné, inteligentní a majestátní zvíře a právě těchto atributů bude pivovar ve své komunikaci využívat.

V Přerově se pivo vařilo přibližně od 13. století, kdy bylo městu uděleno právo vařit pivo. Velký vliv na rozvoj pivovarnictví měl v pozdější době, tedy zhruba od 16. století, šlechtický rod Pernštejnů. Památkou na pernštejnské období je i černá zubří hlava se zlatou houžví v nozdrách, rodový erb pánů z Pernštejna, který se stal nejen součástí přerovského městského znaku, ale i přerovského pivovaru.  „Novou koncepci jsme postavili na zubrovi, neboť je s pivovarem velmi těsně spojen již od počátků,“ říká Tomáš Pluháček, ředitel pivovaru. Stěžejními tématy nové koncepce je především propojenost zubra jakožto zvířete na jedné straně a pivovaru a piva na straně druhé. Prostřednictvím kampaně tak pivovar veřejnost seznámí například s tím, jak se zvířecí motiv zubra dostal do jeho znaku nebo jakou roli v jeho vzniku hráli Pernštejnové.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ženíšek: Posuzování etiky jsem u umělé inteligence vynechal

Zajímá mě proč jste ji vynechal? Etika je přeci také důležitá. A druhá věc, jak je opatřeno, že o nás umělá inteligence nebude shromažďovat i osobní data, které pak může někdo zneužít? Děkuji za odpověď. Klára

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP: Provoz metra na lince B omezí vícepráce ve stanici Českomoravská

7:23 DPP: Provoz metra na lince B omezí vícepráce ve stanici Českomoravská

Ve dnech 16 až 17. srpna a 23. až 24. srpna 2025 bude přerušen provoz metra na lince B v úseku Flor…