Pivovar Zubr přichází s novou marketingovou kampaní

03.06.2014 14:38 | Zprávy

Využití zvířecího motivu zubra ve všech vizuálech je hlavní ideou nové koncepce, se kterou od června přichází moravský pivovar Zubr. Kampaň je cílena na oblast střední a východní Moravy, a promítne se jak do nadlinkové, tak i podlinkové komunikace.

Pivovar Zubr přichází s novou marketingovou kampaní
Foto: ZUBR
Popisek: ZUBR

To, že hlavní roli bude mít v nové komunikaci zvířecí motiv zubra, si zvolili sami spotřebitelé. „Zubr jako zvíře jednoznačně porazil jiné koncepty při testování různých grafických ztvárnění,“ říká Kateřina Vilímová, vedoucí marketingového oddělení pivovaru. Marketingová komunikace je tedy postavena na jeho vlastnostech: zubr je totiž silné, inteligentní a majestátní zvíře a právě těchto atributů bude pivovar ve své komunikaci využívat.

V Přerově se pivo vařilo přibližně od 13. století, kdy bylo městu uděleno právo vařit pivo. Velký vliv na rozvoj pivovarnictví měl v pozdější době, tedy zhruba od 16. století, šlechtický rod Pernštejnů. Památkou na pernštejnské období je i černá zubří hlava se zlatou houžví v nozdrách, rodový erb pánů z Pernštejna, který se stal nejen součástí přerovského městského znaku, ale i přerovského pivovaru.  „Novou koncepci jsme postavili na zubrovi, neboť je s pivovarem velmi těsně spojen již od počátků,“ říká Tomáš Pluháček, ředitel pivovaru. Stěžejními tématy nové koncepce je především propojenost zubra jakožto zvířete na jedné straně a pivovaru a piva na straně druhé. Prostřednictvím kampaně tak pivovar veřejnost seznámí například s tím, jak se zvířecí motiv zubra dostal do jeho znaku nebo jakou roli v jeho vzniku hráli Pernštejnové.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Vladimíra Ludková byl položen dotaz

Zbraně

Zaujal mě váš komentář ke zbraním. Máte naprostou pravdu, že kdo chce jakoukoliv zbraň použít třeba k zabíjení, že si ji nějak opatří - většinou nezákonně. Ale co mě zajímá je váš pohled na to, aby lidé mohli použít legální zbraň pro svou ochranu nebo ochranu majetku? Protože co vím, tak je většina ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Hospodářský výsledek za rok 2024

22:31 Česká pošta: Hospodářský výsledek za rok 2024

Česká pošta vykázala za rok 2024 konsolidovaný hospodářský výsledek před zdaněním -1 246 mil. Kč.