Dignus je CRM (Customer Relationship Management) systém, který zajišťuje informace týkající se nejen docházky dětí, ale pomáhá také s administrací a vedením zařízení. „Dignus vychází z potřeb každodenního provozu školek a jeslí a kontinuálně jej dle zpětné vazby našich zákazníků vylepšujeme. Neustále hledáme nové příležitosti, a proto jsme se rozhodli zahájit spolupráci s Topškolkami. Databáze, jako je tato, u nás chyběla,“ říká jednatel společnosti Dignus Václav Hampl, která provozuje stejnojmenný CRM systém již od roku 2009 a je nejdéle fungujícím systémem tohoto druhu v Česku.
Přechodu z papírové evidence na elektronickou se předškolní zařízení obávat nemusejí. Ovládání systému je intuitivní a nevyžaduje pokročilé znalosti v oblasti IT. Navíc kromě evidence docházky přináší Dignus i další praktické funkce, které popisuje zakladatelka a ředitelka sítě školek Pro Family Eugenie Hamplová: „Zprvu jsem byla k elektronickému evidenčnímu systému skeptická. Obávala jsem se, že s aplikací budu mít jen práci. Při školení jsem však zjistila, že kromě jednodušší a přehlednější evidence docházky dětí a zaměstnanců získám i spoustu dalších možností správy administrativy. To mi ušetří mnoho času, který mohu věnovat důležitějším úkonům a především práci s dětmi. Dignus nám šetří i peníze – lépe například dokážeme koordinovat počet vydávaných jídel s počtem dětí, a to v reálném čase v závislosti na docházce. Systém Dignus usnadňuje práci nejen mně, ale také mým zaměstnancům. Při nástupu nového zaměstnance nebo suplování v jiné třídě či pobočce pedagog snadno a rychle zjistí veškeré informace o dětech, jejich speciálních potřebách, zdravotních omezeních dětí či informace o tom, kdo může děti vyzvedávat.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva