Bývalá příjezdová budova na nádraží Plzeň-Jižní Předměstí byla otevřena pro veřejnost v roce 1921. Hlavním důvodem její výstavby byl stále narůstající počet cestujících, především dělníků dojíždějících vlakem za prací v okolních továrnách. Byla postavena v novorenesančním slohu a doplnila starší, secesní objekt z roku 1905, který stál na opačné straně dnešní Koperníkovy ulice a následně sloužil jako odjezdová budova.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
doprava , kraj Plzeňský , rekonstrukce , železnice , TZ , správa železnic
autor: Tisková zpráva
Záhada daru
Zabývá se někdo otázkou, proč, když někdo chce darovat peníze státu, tak jde zrovna za ministrem spravedlnosti a ne třeba za ministrem financí nebo premiérem? A jak je možné, že se dary neprověřují a neschvaluje je minimálně celá vláda? Mně to celé zavání korupcí. Jak to vidíte vy? A ještě k tomu pů...
Další články z rubriky

22:03 MZV: Převzetí části pozůstalosti po Janu Masarykovi
Jan Lipavský převezme ve čtvrtek část pozůstalosti po československém ministru zahraničí Janu Masary…