"Flash Disk 16GB s logem Pěvecký sbor DPP," "Pero propis.kov.s logem Pěvecký sbor DPP," "Taška pap.s log.Pěvecký sbor DPP 24x9x32" či "Triko bílé s logem Pěvecký sbor DPP". To jsou předměty, za které Pražané zaplatili více než sto tisíc korun. Jak? Scénář je opět stejný a totožný s tím, o němž jsme psali ve středu.
To totiž byly ParlamentníListy.cz upozorněny na vysoké výdaje za reklamní předměty. Konkrétně se jednalo o tašky, které DPP pořídil za přibližně 500 tisíc korun. Během středy, kdy jsme od této městské společnosti chtěli ony tašky vidět, se nám nikdo neozval a tyto igelitky za stovky tisíc jsme si tudíž nemohli prohlédnout.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová