Hlavní město Praha spolu s neziskovou organizací Kontent spustilo plakátovou kampaň zacílenou proti obtěžování v prostředcích městské hromadné dopravy. Celkový rozpočet na akci byl 65 tisíc korun. Přesto rozproudil velmi živou diskusi na sociálních sítích.
„Přímé náklady na celou kampaň jsou přitom jen 65 000 Kč. Za tuto cenu se kampaň připravila, vytvořila se kreativa, tisková data, zaplatil se tisk a propagace na sociálních sítích. Poskytnutí volných plakátovacích ploch na zastávkách a v dopravních prostředcích nestálo Prahu nic. Protože i pro účely osvěty a informování Pražanů tyto nosiče máme,“ informoval radní pro dopravu Zdeněk Hřib.
Mnozí se proti kampani vyhranili s tím, že je zbytečná. I na to poukázal Hřib. „Samozřejmě jsem zaznamenal komentáře, podle kterých je obtěžování na veřejnosti nedůležité téma, které nestojí za pozornost. Myslím si ale, že právě obrovská odezva, kterou kampaň vyvolala, ukázala opak,“ napsal na síti X.
Děkujeme všem, kteří sdíleli a komentovali naši kampaň proti obtěžování ve veřejné dopravě. Díky tomu měla tahle nízkorozpočtová kampaň milionové dosahy jen tady na X.
Přímé náklady na celou kampaň jsou přitom jen 65 000 Kč. Za tuto cenu se kampaň připravila, vytvořila se… pic.twitter.com/vacoIZAcck

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Marian Kučera