Když v roce 2009 odstavený expředseda lidovců Miroslav Kalousek vymýšlel projekt své nové strany, cítil prý, že sázka na obstarožního šlechtice je to pravé. Trefa mu vyšla, protože aristokrat s výstřední češtinou dokázal představovat věrohodnou alternativu upocené a přízemní éry Topolánka s Paroubkem.
Jenže uplynuly tři roky, TOP 09 si prošla vládou, a mnohem spíše než od pohledu stále vyčerpanější kníže ji nyní v očích voličů charakterizují Drábkovy sKarty, hvězdné výkony ministryně Hanákové a Kalouskovo zvyšování daní. Jenže v prezidentské volbě se fenomén „Karla“ podařilo znovu oživit, a tak stratégové z PR oddělení zkoušejí prodat témuž publiku již potřetí stejný vtip.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav