„První virtuální operátor byl naše akce, my jsme přišli s konceptem Blesk mobil. Takže my jsme nositeli toho trendu zlevňování,“ pochlubil se ředitel divize marketing ze společnosti O2 Jiří Dvorjančanský.
S tím ale nesouhlasil Vladimír Mlynář, bývalý ministr, který nyní působí jako šéf pro vztahy s veřejným sektorem ve společnosti PPF, která usiluje o vstup na telekomunikační trh jako čtvrtý operátor. „Blesk, to není žádný virtuální operátor. To je jen přeprodavač simek O2, který na tom trhu nic nemění,“ řekl. V tom s ním souhlasil i Ondřej Malý, bývalý novinář, nyní člen Rady Českého telekomunikačního úřadu. Blesk se chová jako gigantický zákazník, který svá zákaznická práva pak prodává dál,“ myslí si.
Velká „cenová revoluce“, která v posledních týdnech mezi mobilními operátory probíhá, je podle některých pouze marketingová finta. Dá se totiž prý očekávat, že po případném vstupu čtvrtého operátora se půjde ještě níže. „Ve chvíli, kdy se objevil čtvrtý subjekt, který je reálně schopen tu síť postavit, tak začali zlevňovat,“ myslí si Vladimír Mlynář.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav