Cílem projektu je nabídnout Pražanům alternativu k veřejné dopravě, pohybu vlastním autem nebo využívání taxi a služeb typu Uber. Zároveň má přispět ke zvýšení počtu elektromobilů v ulicích Prahy a ke zlepšení životního prostředí.
Koncese na provoz by měla být podle schváleného plánu na sedm let, ž podle kalkulací za tuto dobu provozovatel utrží od klientů asi 830 milionů korun. Magistrát mu přispěje dalších 128 miliony. Město zároveň poskytne základny pro nabíjecí stanice včetně pozemků a parkovací místa v zónách placeného stání. Podle harmonogramu by měla služba začít fungovat v polovině roku 2020.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV