Když se dívám na výkony nejviditelnější figury pražské radnice, kterou už dlouho není poněkud z formy jsoucí primátor Svoboda, ale pirátský náměstek primátora pro dopravu Hřib. Díky jeho fušérství a investičnímu kutilství, by Praha neměla v budoucnu vůbec dokončit vnitřní městský okruh. Prostě, Hřib si objednal studii od jakýchsi „odborníků“, kteří mu tuto "spásnou" myšlenku nabídli. Spásnou proto, že současné vedení pražské radnice v čele s quaziprimátorem Hřibem prostě není schopné začít tuto obří stavbu uskutečňovat. Krátce řečeno, jsou kolosálně neschopní a Hřib jim dodává v této věci pseudoargumenty pro ospravedlnění jejich lenosti a neschopnosti.
Další z pomníků náměstka primátora pro dopravu Hřiba bude výstavba nebo spíše nevýstavba jednoho z úseku trasy B metra. Výstavba této trasy se zarazila na zřejmě permanentním opakování výběrového řízení na jejího zhotovitele. To bude zřejmě setrvale eliminováno protesty stavebních firem, které nejsou v tendru úspěšné. A nemohou tak nabídnout tytéž podmínky a kvalifikaci jako Subtera, opakovaný vítěz tendru.
Praha se utápí v uzavírkách a omezeních provozu ulic a silnic, takže jízda Prahou připomíná překážkovou dráhu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV