Podle Kubáčka bylo ze zahájení sociálnědemokratické kampaně znát, že to vzali do rukou podstatně jinak a lépe, než během posledních let.
„Když se podíváme, jak se sociální demokracie dlouhodobě prezentovala před tím, tak je to významný posun. Zároveň to bylo lidské a uvěřitelné. Příjemně jsem byl překvapen, že se ČSSD dokáže vyvarovat dvou věcí. Tou první je okopávání kotníků. Tato prezentace měla jednolité autorství, příspěvky měly hlavu a patu, aktéři se doplňovali, zdůrazňovali týmovost.
A s tím souvisí i druhá věc, že ČSSD po dlouhé době dokázala udělat prezentaci a argumentaci, která nebyla bafuňářská, nebyla to saka někde za stolem nebo určitý typ elitářství. Na tohle ČSSD dlouhodobě trpěla. Tento koncept už v současné době nemůže fungovat, ale stále to někteří předvádějí, třeba ODS, která si stále myslí, že v kravatě a saku promlouvat v hospodě, u rybníka nebo před fabrikou... Chci tím říct, že ČSSD možná pod tlakem a trochu kuriózně, ale vzpamatovává se a jde směrem svých rakouských kolegů a přestává dělat věci, které prostě nefungují a nejsou uvěřitelné,” hodnotí pro ParlamentníListy.cz Kubáček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radim Panenka