Za týden už budeme vědět, jak dopadlo první kolo senátních voleb. Vyrozuměla jste během kampaně, co v horní komoře Parlamentu očekávají od svého nového zástupce voliči čtvrtého pražského obvodu, kde kandidujete?
Ano, na mítincích jsem si potvrdila, že lidé hlavně chtějí dvě věci: Autentičnost a aktivitu. Jinými slovy, nechtějí umělého panáka, marketingový produkt, který je šest let neviditelný a před volbami se zázračně vynoří, zapózuje, nechá si od marketérů napsat prohlášení na Facebook, které hlavně nikoho neuráží, a pak zase na dalších 6 let zmizí – jako to dělá pan Drahoš. Pražské senátní volby, které jsou prošpikované bývalými neúspěšnými prezidentskými kandidáty, jsou takových marketingových panáků plné i v dalších obvodech.
Pokud lidé rezignují a naházejí ze setrvačnosti a bezmyšlenkovitě hlasy těmto prázdným marketingovým produktům, které se šest let schovávaly a dalších šest let hodlají dělat to samé, bude to opravdu frustrující zpráva pro naši budoucnost. Protože jak asi budou tito lidé hlasovat o klíčových zákonech, které chtějí zdražit naše energie, které chtějí odepsat náš průmysl, které chtějí ještě víc zlikvidovat podnikání, které chtějí ještě víc zvýšit daně z nemovitostí, které v konečném důsledku zvýší ceny potravin? Samozřejmě tito lidé budou zvedat ruce společně s vládou, bez sebemenšího odporu, hlavně aby si vládu nerozhněvali, ale po nich zůstane potopa.
Lidé na jednu stranu takové lidi nechtějí, chtějí někoho, kdo bude mít sílu se těmto praktikám postavit – ale současně jsou tak trochu rezignovaní a mnozí už nevěří, že by volby ještě něco mohly dokázat. Tyto lidi, kteří rezignovali, prosím: Nevzdávejte to! Kdyby rezignovali všichni, kdyby se nikdo o nic nesnažil, tak je to s námi opravdu moc špatné a můžeme se rovnou připravit na nějakou příští totalitu, protože když dobří lidé nechodí k volbám, ničím jiným než totalitou to skončit nemůže. Zvedněte se a vystrčte z parlamentu všechny rozbředlé marketingové panáky!
„Budu v Senátu vidět“. To je jedno z hesel, s jakým do voleb o Senát jdete. O co byste se v případě svého zvolení chtěla pokusit?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník