„K těm zásadnějším závadám patří například výluhy na úložných prazích, stopy po průsacích vody ve spárách mezi nosníky, hloubkově degradovaný beton, korodující betonářská výztuž nosníků, porušený kryt vozovky i chodníku, místy nulová krycí vrstva výztuže, horizontální posun mezi římsou a nábřežní zdí, porušená izolace i korozí oslabené zábradlí,“ jmenuje viditelné nedostatky náměstek primátora Ivo Moravec.
A jak bude obnovený most vypadat? „Nejprve se musí odstranit mostní svršek a vybavení. Na nosníky bude vybetonován nový spádový beton jako podklad pod izolaci, římsy budou monolitické, záchytný systém dostane ocelové kované zábradlí se svislou výplní, vozovka bude živičná, chodníky z kamenných desek nebo s kamennou mozaikovou dlažbou a obrubníkem, spodní stavba a nosníky budou očištěny a sanovány,“ popisuje náměstek a upozorňuje, že si oprava vyžádá celkovou uzavírku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.