Jedná se zejména o doučování žáků ZŠ ze strany jejich kmenových škol a neziskových organizací, a propojení formálního a neformálního vzdělávání dětí formou příměstských táborů a letních kempů realizovaných základními školami, středisky volného času a domem dětí a mládeže.
Statutární město Ostrava prověřovalo situaci na školách vlastním dotazníkovým šetřením, jeho účelem bylo zmapovat potřeby doučování žáků ZŠ vzniklé v důsledku distanční výuky. Z celkového počtu 12 991 žáků vyhodnotily školy celkem 927 (tj. 7,14 %) žáků jako ty, kteří se neúčastnili systému distanční výuky či jej z jakéhokoli důvodu nezvládali.
Andrea Hoffmannová, náměstkyně ostravského primátora pro oblast školství a sportu, se aktivně zajímala o problém a hledala možnosti, jak umožnit ostravským dětem doučování a najít způsob, jak dětem poskytnout pomoc i bez podpory státu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.