Cílem projektu je od prvopočátku bezbariérově propojit úřady, kulturní a zdravotnická zařízení či školy ve městě tak, aby byl pohyb mezi těmito objekty občanské vybavenosti fyzicky co nejsnazší a příjemný. První tři trasy, které už slouží veřejnosti, se nacházejí blízko historického centra města. Čtvrtá trasa převádí bezpečně a bez překážek obyvatele do velmi frekventované části moderního centra města. Zásadní roli tu sehrává i provázanost s nízkopodlažní městskou hromadnou dopravou, která obsluhuje tuto část města velkým počtem linek a spojů. Samotná rekonstrukce nespočívala jen v obnově havarijních povrchů chodníků, snížení obrubníků a nájezdů a v instalaci naváděcích prvků pro nevidomé. Podpora těchto dopravně-bezpečnostních opatření se dle údajů Policie ČR příznivě odráží ve snižujících se statistikách vážných dopravních nehod chodců.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Hradeckralove.org