Ta nahrazuje aplikaci Lepší místo, na niž byli Jablonečané dosud zvyklí, a kterou město používalo jako nástroj pro komunikaci s občany v oblasti odstraňování nedostatků jako jsou nepořádek ve městě, rozbité lavičky, výtluky v chodníku či silnici nebo nefunkční veřejné osvětlení.
„Za využívání aplikace Lepší místo jsme měli od nového roku platit několikanásobně vyšší částku, protože došlo ke změně provozovatele. Rozhodli jsme se proto poskytovat stejnou službu vlastními silami,“ vysvětluje Martin Oklamčák, vedoucí odd. interního auditu a stížností, který má Lepší Jablonec na starosti. Nové řešení bylo snadné, bylo třeba jen zajistit doplněk k už existující aplikaci Jablonec v mobilu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV