Město Kladno se svým dopravcem tak reagují na konkrétní požadavky obyvatel Švermova. Ti jsou nespokojení poté, co Středočeský kraj jednostranně omezil linku 330 a zhoršila se tak dopravní obslužnost v této kladenské čtvrti. To nakonec vedlo k petici adresované na magistrát a krajský úřad.
Vedení města s petiční výborem opakovaně jednalo a na základě diskuze nad konkrétními body požadavkům vyhovělo. „Autorům petice, s nimiž principiálně nejsme ani v rozporu, jsme slíbili vyjít vstříc ohledně jednotlivých linek a vyhověli jsme tam, kde to bylo možné z pohledu kompetencí a možností města. Spor ohledně dopravní obslužnosti s krajem, který se podle nás chová nezákonně, ale musíme dohrát do konce,“ uvedl primátor Milan Volf (Volba pro Kladno).„Připravili jsme též návrh smlouvy a pokud se nám podaří dohodnout se Středočeským krajem na spravedlivé úhradě protarifovací ztráty, je město Kladno připraveno jednat o tarifní integraci MHD Kladno do tarifního systému PID. Bude tedy na Středočeském kraji, jak se k návrhům města Kladna postaví,“ dodává náměstek primátora Robert Bezděk (ANO 2011).
Přímá linka mezi Švermovem a Kročehlavami, bez nutnosti přestupu, pojede pod dvěma čísly 601 a 602.
„Zvolili jsme variantu přímého autobusu, který projede celou trasu pod dvěma čísly různých linek, protože se jedná o jednodušší administrativní řešení. Není nutná změna licence pro úpravu trasy a řešení proběhne pouze schválením změny jízdního řádu,“ vysvětluje ředitel MHD ČSAD Kladno Ludomír Landa.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV