Projekt „Dobrý úřad“ umožní získávat a shromažďovat informace od klientů o jejich zkušenostech s pracovníky městského úřadu, a to na všech sledovaných místech. Občané mohou využít k hodnocení následující místa:
Budova radnice Antonína Dvořáka 335
Odbor kanceláře tajemníka
Odbor vnitřních věcí
Stavební úřad
Odbor správy majetku
Finanční odbor
Odbor rozvoje města
Odbor životního prostředí
Budova ve Skálově ulici čp. 72 (vedle muzea)
Odbor dopravy
Odbor školství, kultury a sportu
Obecní živnostenský úřad
Budova ve Skálově ulici čp. 84 (naproti muzeu)
Odbor sociálních věcí
Odbor správní
Budova ve Skálově ulici čp. 466 (vedle ZŠ Skálova)
Odbor přestupkového řízení
Každý, kdo bude mít o hodnocení zájem, si na příslušném místě vyplní na předepsanou vizitku svoji e-mailovou adresu. Poté vyplněnou vizitku vhodí do žluto-zeleného boxu umístěného vždy v každé budově na viditelném místě označeného nápisem "DOBRÝ ÚŘAD. Určený pracovník městského úřadu každý den boxy projde a zadá do systému údaje z vyplněných vizitek. Občanům na zadaný e-mail přijdou informace, kde jsou požádáni o zpětnou vazbu. A to formou komentářů a hodnocení úřadu. Je možné hodnotit jak zkušenosti s pracovníky úřadu, tak i jejich chování a odbornost. A to do 5 pracovních dní od návštěvy úřadu. „Pokud občan navštíví úřad například v pondělí, hodnotit může až do sobotní půlnoci“ sdělil tajemník městského úřadu Miroslav Šmiraus. „Cílem není jenom zpětná vazba a hodnocení, ale také jakási soutěživost mezi odbory“ doplnil Miroslav Šmiraus. Projekt začíná 1. září 2014 a bude pokračovat až do konce května 2015. Do projektu jsou zapojena i další města z celé republiky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: turnov.cz