„Navýšili jsme kapacitu odbavovacích kabinek a nainstalovali vyvolávací systém, který zjednodušuje a zrychluje návštěvu těchto oddělení,“ vysvětluje Leoš Křemenský, vedoucí odboru správního, a zároveň upozorňuje, že naprostou novinkou je možnost objednat se na tato oddělení on-line nebo pomocí SMS. Další službou pro občany je zasílání novinek z úřední desky na e-mail.
Nový vyvolávací systém zajistí rychlé odbavování žadatelů a především jejich snadnou orientaci a bezproblémové absolvování celého procesu získávání nových dokladů. „Tato novinka se týká nejen všech, kteří přijdou na městský úřad požádat o občanský průkaz nebo cestovní doklad, ale také těch, kteří žádají o změnu údaje o místě trvalého pobytu,“ říká Michaela Dědková, mluvčí trutnovské radnice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV