Městský úřad Trutnov zavedl novinky pro zkvalitnění služeb poskytovaných občanům

27.02.2016 6:30 | Zprávy

Město Trutnov pokračuje ve zkvalitňování služeb pro své občany. Na konci roku 2015 tak realizovalo v budově městského úřadu několik stavebních úprav, které zjednodušily organizaci obsluhy občanů na oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel.

Městský úřad Trutnov zavedl novinky pro zkvalitnění služeb poskytovaných občanům
Foto: virtualczech.cz
Popisek: Náměstí v Trutnově

„Navýšili jsme kapacitu odbavovacích kabinek a nainstalovali vyvolávací systém, který zjednodušuje a zrychluje návštěvu těchto oddělení,“ vysvětluje Leoš Křemenský, vedoucí odboru správního, a zároveň upozorňuje, že naprostou novinkou je možnost objednat se na tato oddělení on-line nebo pomocí SMS. Další službou pro občany je zasílání novinek z úřední desky na e-mail.

Nový vyvolávací systém zajistí rychlé odbavování žadatelů a především jejich snadnou orientaci a bezproblémové absolvování celého procesu získávání nových dokladů. „Tato novinka se týká nejen všech, kteří přijdou na městský úřad požádat o občanský průkaz nebo cestovní doklad, ale také těch, kteří žádají o změnu údaje o místě trvalého pobytu,“ říká Michaela Dědková, mluvčí trutnovské radnice.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Dobrý den.

Čeho se bojíte víc? STAČILA nebo SPOLU?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zlín: Lesníci vyučovali studenty gymnázia z Lesní čtvrti

13:43 Zlín: Lesníci vyučovali studenty gymnázia z Lesní čtvrti

Studenti Gymnázia Zlín - Lesní čtvrť mají výhodu, že do lesů, které jsou ve správě společnosti Lesy …