Vlastní demolici předcházelo vyklizení budovy a řada dalších prací včetně přístavků na obou stranách i peronu a vstupu do budovy z ulice. Provoz nádraží a odbavování cestujících probíhá bez přerušení s využitím mobilních buněk, ve kterých jsou prodejna jízdenek, toalety a čekárna.
Otakar Foltýn stále tvrdí, že použitím slova „svině“ nepochybil. Měl by se za to nakonec omluvit?Anketa
Proměna hlavního nádraží v Mladé Boleslavi začala po mnoha letech nesplněných slibů a termínů letos 1. dubna. Po ukončení demoličních prací a úpravě prostoru zde začne výstavba nové přízemní budovy, která nahradí starý chátrající areál. Bude zde moderní odbavovací hala s pokladnami a veřejnými toaletami.
Ve vestibulu najdou cestující informační systém, mobiliář a nápojové a jídelní automaty. Všechny prostory budou bezbariérově přístupné, výškový rozdíl mezi odbavovací halou a nově vybudovaným prvním nástupištěm vyrovná šikmá rampa.. Objekt bude mít zatravněnou střechu a zateplení, které zajistí nízké provozní náklady. Vstupní část s halou bude opatřena prosklenou fasádou.
Stavební práce provádí společnost Strabag Rail, celkové investice činí 157,5 milionu korun a stavba by měla trvat 14 měsíců. Dopravní omezení v okolí stavby jsou detailněji popsány ZDE. Průběžný stav demoličních a stavebních prací budeme dokumentovat v dalších zprávách na webu města i v Boleslavanu.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV