„Součástí vzniku marketingové strategie bylo především vytvoření atraktivního konceptu komunikace pro klíčové aktivity města v oblasti turismu a netradičně a zajímavě jej odkomunikovat na národní úrovni. Hned poté následoval vývoj nového kampaňového vizuálu, který má posílit značku města a jeho pozitivní vnímání u konkrétních cílových skupin zahrnujících občany, podnikatele a turisty. Město se nyní ve své propagaci zaměří na unikátní témata, která by tak měla pomoci dostat Pardubice nejen za hranice kraje, ale i na mezinárodní úroveň. Pozornost bude směřována především na ty projekty, do kterých radnice investovala nemalé finanční prostředky, v tomto případě se jedná například o výstavbu Centrálních polytechnických dílen – Sféry a Galerie města Pardubic či Památníku Zámeček,“ podotýká k vzniku zcela nového strategického dokumentu a marketingového vizuálu náměstek pro cestovní ruch René Živný.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV