Poradí s řešením různých životních situací, nasměrují jej na konkrétního pracovníka radnice či potřebné formuláře. City Helpdesk bude zatím fungovat na stejném čísle jako ústředna magistrátu a operátorky budou občanům k dispozici po celou provozní dobu úřadu.
„ Předpokládáme, že zájem o tuto službu se bude zvyšovat postupně. Naším cílem je, aby v budoucnu co nejvíce klientů získalo požadované informace už na našem call centru, a tedy aby nemuseli být dále přepojováni na jednotlivá pracoviště magistrátu,“ řekl tajemník magistrátu Michal Zitko. „Nicméně pokud se na City Helpdesk obrátí někdo se specifickým, nebo odborným dotazem, bude operátorkou přepojen na úředníka schopného poskytnout požadované informace,“ doplnil vedoucí kanceláře tajemníka Jiří Turek.
City Helpdesk nabízí lidem rychlou pomoc při řešení životních situací, ať už se jedná o výměnu občanského průkazu, přepis vozidla, nebo třeba získání stavebního povolení. Operátorky občanům telefonicky poradí i v otázkách různých poplatků, pokut a plateb či v případě potřeby sociální pomoci, bytové nouze a podobně. Dvě operátorky mají k dispozici speciální počítačový program, díky němuž jsou schopny rychle poskytnout potřebnou informaci. Další „databázi“ nejčastějších dotazů klientů i odpovědí na ně si vytvořily během stáží na jednotlivých odborech magistrátu a budou ji i nadále rozšiřovat.
Informační linka bude v Pardubicích fungovat na telefonním čísle 466859111 ve všední dny vždy od 7:00, v pondělí a ve středu do 17:00, v úterý a ve čtvrtek do 15:30 a v pátek do 14:30. Ústředna magistrátu pro přímé přepojování zůstane na tomto čísle zachována.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV