„Máme připraveno několik cílů, kterými chceme posunout komunikaci úřadů směrem ke klientovi, tedy občanovi, ale také nastavit lepší procesy v rámci úřadů. V rámci elektronizace vybraných služeb veřejné správy s cílem integrace elektronických služeb a opatření vedoucí k intenzivnímu využívání existujících bezpečných systémů elektronické identifikace se chceme ucházet o dotace v rámci Integrovaného regionálního operačního programu 2021–2027 v 9. výzvě IROP – eGovernment,“ uvedl náměstek pro oblast ekonomickou, bytovou, sociální začleňování a nakládání s majetkem města David Šlouf.
Zastupitelstvo města proto schválilo podání žádosti o podporu jménem Správy informačních technologií města Plzně. „Schválili jsme předfinancování projektu ve výši 100 procent, to je maximálně ve výši 23,5 milionu korun včetně DPH, které bude kryté prostředky z Fondu města Plzně pro kofinancování dotovaných projektů v případě přidělení dotace. Zároveň jsme schválili blokaci ve Fondu ve výši 3,53 milionu korun určenou na spolufinancování tohoto projektu,“ vysvětlil náměstek David Šlouf.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV