„Pošta striktně trvala na zachování pouze dvou poboček v Třebíči. Vyžádali jsme si proto veškerá data, která nám ukázala, jak jsou jednotlivé pobočky využívané občany, kolik lidí je navštěvuje, kolik lidí si chodí na pobočky pro důchod a další. Podle detailního rozboru se ukázalo, že Třebíčané nejvíc využívají služby pobočky v centru města. Ta zajišťuje denně v průměru 880 transakcí. Druhá nejvíce vytížená je pobočka v ulici Marie Majerové, která vyřídí denně průměrně 480 transakcí,“ řekl starosta Pavel Pacal s tím, že on osobně nepovažuje výsledek jednání za ideální, ale vzhledem k odmítavému postoji České pošty za jediný možný.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV