Sokolov: Od nového roku se mění systém platby za odpad

02.01.2022 20:33 | Tisková zpráva

Systém platby za odvoz odpad od rodinných a bytových domů se od příštího roku změní. Nově se zavádí místní poplatek za odkládání komunálního odpadu a je nutné se k němu včas přihlásit. Registrace je spuštěna již od října. Změnu si vyžádala novela zákona o odpadech. Stávající smlouvy na svoz odpadu se SOTES Sokolov budou do konce roku vypovězeny.

Sokolov: Od nového roku se mění systém platby za odpad
Foto: wikipedia
Popisek: Sokolov.

Prozatím se přihlásilo na městském úřadu k místnímu poplatku 312 z celkem 1150 vlastníků nemovitostí (rodinných domů), dále byli osloveni všichni správci bytových domů nebo společenství vlastníků jednotek, aby si zvolili individuální termín. V současnosti jsou zpracovávané bytové domy spravované Sokolovskou bytovou. Do ulic města Sokolov, jejichž obyvatelé dosud nebyli osloveni letáky o změnách v odpadovém hospodářství, budou letáky rozneseny v následujících dnech. K dispozici je kalendář termínů, v němž je třeba zvolit termín přihlášení k místnímu poplatku. K místnímu poplatku je nezbytné přihlásit se do 15. ledna 2022.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Ing. František Laudát byl položen dotaz

Divíte se, že lidé volí peněženkou?

Peníze nejsou všechno, ale bez nich to taky najde, i když jsou pořád věci, které si za peníze nekoupíte, jako je zdraví, svoboda, ale chápete i lidi, že jsou frustrovaní z toho, že se většina z nich má čím dál hůř?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Mladá Boleslav: Zastupitelé v pondělí schválili rozpočtové provizorium města

10:23 Mladá Boleslav: Zastupitelé v pondělí schválili rozpočtové provizorium města

Zastupitelé schválili rozpočtové provizorium, které bude platit do doby schválení řádného rozpočtu n…