V průběhu hovoru budou krizoví interventi nabízet volajícím psychickou a emoční podporu a zároveň hledat možnosti osobní psychohygieny a způsoby, jak se s obtížnou mimořádnou událostí vypořádat. Vnímána je tak zvýšená zátěž kladená v této době na pracovníky sociálních služeb a potřeba pomoci těm, kteří pomáhají. „Je to alespoň část nesmírné vděčnosti obětavým zaměstnancům, na které je v současné době naloženo obrovské množství zodpovědnosti. Mají před sebou těžké služby a mnozí i na úkor osobního života tráví v zaměstnání i vlastní volný čas nebo nastupují do dobrovolné karantény,“ uvedl náměstek primátora Tomáš Vlach.
K dispozici je i e-mail: mail@spirala-ul.cz, kde odpověď obdrží uživatel do druhého pracovního dne.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV