Vlakové nádraží ve Varnsdorfu patřilo dlouhé roky k těm nejvíce zpustlým v České republice. Státní organizace neměla pro téměř sto metrů dlouhou budovu, jenž byla tvořena ze dvou „věží“ a střední části, využití. Proto se rozhodla pro její optimalizaci. „Budova je pro potřeby Správy železnic značně naddimenzována. Její velikost je poplatná době, kdy sloužila jako pohraniční stanice a poskytovala prostor mimo jiné také celním orgánům,“ uvedl tehdy mluvčí Správy železnic Marek Illiaš. V první fázi došlo k rekonstrukci nástupiště, zabezpečovacího zařízení a opravě fasády výpravní budovy včetně vnitřních prostor technologické části.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV