Na závěr prvního dne veletrhů GO®IONTOUR v Brně byla slavnostně předána ocenění v osmém ročníku soutěže Velká cena cestovního ruchu. Odborná porota ocenila výjimečné projekty v kategoriích Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší elektronická komunikace, Nejlepší lázeňský a wellness balíček a Nejlepší golfový balíček. Na základě hlasování široké veřejnosti pak byli vyhlášeni vítězové v kategorii Nejlepší cestovní kancelář. Soutěž Velká cena cestovního ruchu 2014/2015 tradičně vyhlásily společnosti Veletrhy Brno a C.O.T. media s cílem přispět ke zkvalitnění nabídky a služeb v cestovním ruchu České republiky.
„Novinkou letošního ročníku byla inovace někdejší kategorie Nejlepší turistický portál. Škála hodnocených projektů byla rozšířena o celou řadu dalších prostředků on-line komunikace a název byl změněn na Nejlepší elektronická komunikace,“ popisuje posun soutěže jednatelka společnosti C.O.T. media Eva Frindtová.
A právě jako nejlepší elektronická komunikace 2014/2015 byl vyhodnocen soubor aktivit INFOCENTRA MĚSTA Karlovy Vary, a to počínaje webem www.karlovyvary.cz, prací na sociálních sítích, provozem mobilních aplikací až po marketingové aktivity ve formě PPC (pay-per-click) kampaní. Po loňském prvním místě v kategorii nejlepší turistický portál byl tak potvrzen postup INFOCENTRA ve správnosti zvolených komunikačních prostředků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: karlovyvary.cz