„Výsledky dotazníkového šetření jsou pro nás důležité. Jsou to cenné informace o vztazích, názorech, postojích a přáních jak žáků, rodičů, tak samotných učitelů. Je to popis vztahu, který je uvnitř,“ řekl II. místostarosta města Petr Kořenek a pokračoval: „Dotazníkové hodnocení školy přispívá k vytváření jejího obrazu, jako důvěryhodné instituce, která dbá o otevřenou komunikaci a kvalitu.“
Nejvíce poznámek se týkalo používání mobilního telefonu. Ve většině případů byli rodiče proti jeho užívání ve škole. Dále by mnozí rodiče chtěli být informováni o prospěchu, chování a absenci žáka prostřednictvím internetu. Velká část je však pro zachování osobního kontaktu s učitelem, a proto se rodiče vyjadřovali pro zachování rodičovských schůzek. Vítali by i možnost konverzace s rodilým mluvčím v cizích jazycích. V rámci šetření zaznívaly různé připomínky k obědům ve školních jídelnách.
„ Případná opatření k řešení připomínek jsou plně v kompetenci vedení škol. Jsem rád, že školy mají zájem na zlepšování kvality, což považuji za velmi pozitivní,“ uzavřel Petr Kořenek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mestovsetin.cz