Poslední stání číslo 10 až 12 budou podle zástupců společnosti KRODOS SERVIS a.s., která autobusové nádraží provozuje, umístěná mimo ostrůvek pouze na volné ploše. Ta představuje budoucí parkoviště osobních aut. „Ve finále budeme stanoviště posunovat doprava, kdy první tři umístíme pod centrálním zastřešením před budovou tak, jak bylo od začátku úprav zamýšleno. K dispozici bude rovněž už i výstupní hrana, vzhledem k výjezdovým křivkám zatím poslouží vždy jen pro jeden autobus, po ukončení prací pro dva. V omezené míře lze používat již také zadní parkoviště autobusů,“ přiblížil aktuální stav rekonstrukce předseda představenstva společnosti Petr Lhotský.
V době přesunu stanovišť, které je naplánováno na sobotní (30. listopadu) ranní hodiny, bude již v provozu také osvětlení ostrůvků.
Hlavní práce na roky plánované rekonstrukci autobusového nádraží začaly v červenci. Od poloviny září museli cestující zapomenout na dosavadní rozmístění nástupišť. Přední část přilehlá k výpravní budově pak byla uzavřená. „Práce budou nyní probíhat v prostoru od prvního ostrůvku (1 až 3) doprava k budově, kde pokračuje výstavba centrálního zastřešení a v prostoru vlevo od ostrůvků (za stanovišti 10 až 12), kde je v plánu výstavba ostrůvku s parkovacím stáním pro pět autobusů,“ doplnil za společnost Lhotský s tím, že práce by měly skončit do konce ledna 2020.
Dál platí nutnost dbát zvýšené opatrnosti a pozornosti na plochách mezi jednotlivými nástupišti.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV