Studie se zabývá veřejným prostranstvím v prvním poválečném sídlišti ve Zlíně. Řeší především úpravu zeleně, reorganizaci dopravy, modernizaci hřišť, mobiliáře a uspořádání odpadového hospodářství.
Jednou z nejdůležitějších úprav v lokalitě je transformace sídliště na dopravní režim obytné zóny. (V obytné zóně smějí chodci užívat pozemní komunikaci v celé její šířce, jsou zde povoleny hry dětí na pozemní komunikaci. Řidič smí jet rychlostí nejvýše 20 km/h, a přitom musí dbát zvýšené ohleduplnosti vůči chodcům, které nesmí ohrozit. Parkování je dovoleno jen na označených místech.) Díky tomu je zajištěna bezpečnost chodců v celé oblasti. Navržen je obsáhlý soubor úprav, jež souvisí se zvýšením bezpečnosti a plynulosti všech forem dopravy. Studie se také zabývá uspořádáním parkování a nových tras chodníků a smíšených stezek pro chodce a cyklisty.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV