Je věcí jednotlivých kandidujících subjektů, jak intenzivně a jakými prostředky a nápady se snaží získat váš hlas. Nechci a nebudu je hodnotit. Občan má dost rozumu, aby se mezi nimi zorientoval a vybral si tu kandidátku, která nejlépe vyhovuje jeho postojům a názorům. Jenom doufám, že vás ta záplava informací neodradí. V naší zemi existuje v oblasti reklamy jakási nepsaná zásada – jakmile vnucování přesáhne z hlediska občana únosnou míru, už nepřesvědčí, ale odrazuje.
Ať se děje, co se děje – nenechte se, prosím, odradit! Nevěřte, že svým hlasem nemůžete nic změnit. Jeden hlas sice mnoho neznamená, ale množina těch jednotlivých hlasů už je pořádná síla!

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV