Migrace
Kritizujete Rakušana za jeho migrační pakt. Na druhou stranu, jak jste si s migrací poradili vy? Co jste udělali proto, abyste zabránili nelegální migraci? Vy jste byla ministryní před Rakušanem a podle mě jste si vedla stejně špatně
Kritizujete Rakušana za jeho migrační pakt. Na druhou stranu, jak jste si s migrací poradili vy? Co jste udělali proto, abyste zabránili nelegální migraci? Vy jste byla ministryní před Rakušanem a podle mě jste si vedla stejně špatně
Dění na Ministerstvu životního prostředí sledujeme s velkými rozpaky a obavami. Po nástupu ministra Drobila, kterých chtěl "dýchat za český průmysl", došlo opravdu k zásadním změnám v chodu ministerstva, které bohužel pokračují i teď za vlády pana ministra Chalupy. Příkladem může být mlčení ministerstva v otázce jaderné energetiky, mlčení ministers
Vážený čtenáři, k tomuto tématu zveřelnilo Ministerstvo zemědělství následující zprávu: Stále oblíbenější farmářské trhy přinášejí užitek kupujícím i prodávajícím. Jako každý pozitivní fenomén s sebou ale také nesou riziko nepoctivých obchodníků, kteří se chtějí na jejich popularitě přiživit. Ministr zemědělství Ivan Fuksa proto iniciov
Dobrý den,nejsem vystudovaný právník, ale vím, že české právo není na precedentech založeno. Nechci v tuto chvíli hodnotit, zda bohudík, či bohužel. Domnívám se, že další rozsudky v podobných případech budou bohužel značně rozdílné a bude záležet pouze na konkrétních soudcích a na jejich vnímání ochrany soukromého majetku. <
Vážený pane Jirohu,i mně je velmi líto, že tradiční průmysl Libereckého kraje – tedy výroba textilu a sklářství, včetně bižuterie, za posledních dvacet let vpodstatě končí nebo se hodně omezuje. Naštěstí drobní sklářští výrobci a soukromé sklářské firmy zaměřené na rukodělnou práci zatím i v konkurenci levných výrobků z Asie stále
Dobrý den, spolupráci v současné brněnské koalici považuji za dobrý příklad týmové práce. Robert Kotzian
Odpovědí na Vaši otázku ke kauze Škárka je můj poslední blog "Nevěřím ani jednomu". http://www.parlamentnilisty.cz/profily/clanek.aspx?id=6789 Přečtěte si jej, odpověď na Vaši otázku tam jistě najdete. Zdůrazňuji, že mediální kauzy snadno vyletí, zavíří se, ale nic
Jak ovlivníme to, aby je (kytovce) severské národy a navíc i Japonci, kteří jich také hodně uloví, nelovili? Česká republika přistoupila v roce 2005 k Mezinárodní úmluvě o regulaci velrybářství a stala se členem Mezinárodní velrybářské komise, a to právě z důvodu, aby se mohla aktivně zasazovat o
Za méně rozvinutý region je z pohledu evropské regionální politiky považován region na úrovni NUTS II s hrubým domácím produktem (HDP) na obyvatele nižším než 75 % průměru tohoto ukazatele pro celou Evropskou unii.více o problematice Regionální politiky EU naleznete na stráncehttp://www.strukturalni-fondy.cz/getdoc/f35b30a8-
Dobrý den. Děkuji za Váš dotaz i zájem. Řízení jakéhokoliv resortu svádí k „obchodování“. A to nejenom k tomu „politickému“. Ne nadarmo se už někdejšímu ministru životního prostředí Liboru Ambrozkovi přezdívalo „ekologický podnikatel“. Ale k Vašemu dotazu. Co bych změnila v oblasti životního prostředí nejdříve, pokud bych mohla? Snažila bych
Zjednodušeně lze říci, že problematika budoucí udržitelnosti projektu je v procesu přípravy žádosti řešena v rámci finanční a ekonomické analýzy. Jedná se však o odhady příjmů, protože v období přípravy žádosti nejsou skutečné příjmy známé. Kontrola skutečného stavu proto probíhá až po ukončení realizace projektu v rámci následných kontrol. <
Paní Zdenko, smlouvy s rodiči jako pedagog a mnoholetý ředitel školy odmítám!Jsem přesvědčen nejen z praxe,ale i z vlastního průzkumu na škole, kde jsem působil jako ředitel (630 žáků) , že se musí nastavit důsledná a pravidelná komunikace s rodiči! Rodiče stále vnímají školu jako "autoritu" s kterou jednají pouze na "povinných" třídních schů
Vážená paní, otázka financování údržby silniční infrastruktury je jednou z hlavních priorit, kterou se zabývám jako stínový ministr dopravy za ČSSD. Určitě mohu souhlasit s názorem, že výnos z mýta by měl být v celém objemu vybraných prostředků použit na údržbu a opravy silniční infrastruktury. Musíme si však také položit otázku, pro
Existují možnosti zvýšení přepravy na železnici? Nejen v současné době dochází k poklesu přepravních objemů na železnici, tento trend je dlouhodobý a provází řadu zemí v Evropě. Podíváme-li se na statistiky v dopravě, pak zjistíme, že železniční doprava v České republice má podíl na přepravním trhu (měřeno v tunách) cca 18 %, v zemích EU15 je
Ministerstvo průmyslu a obchodu řídí proinvestiční agenturu CzechInvest a proexportní agenturu CzechTrade, do jeho působnosti spadá také metodické řízení České exportní banky a Exportní garanční a pojišťovací společnosti, které pomáhají financovat český export. V současné době zabezpečuje MPO jako prioritní úkol vlády ČR přípravu nové Exportní s
Normal 0 21 false false false CS X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
Dobrý den pane Strako, děkuji za Váš dotaz. Jedním z hlavních cílů reorganizace služeb zaměstnanosti bylo i posílení aktivního přístupu k vyhledávání zaměstnání ze strany uchazečů o zaměstnání a současně i zvýšit úlohu a úroveň spolupráce se zaměstnavatelem. K tomu vede jednak sjednocování přístupu ke zprostředkování zaměstnání na krajs
Vážený pane Renč,domnívat se může kdekdo leccos, ale realita může být zcela jiná. Například v Plzeňském kraji byla z mého podnětu ve funkci hejtmanky provedena mj. analýza rozmístění lůžek a jejich charakteru na území našeho kraje, a to bez ohledu na charakter zřizovatele. Bylo zjištěno, že podle dosavadních užívaných kritérií je
Ano, prohlásil jsem, že svoji kariéru ministra školství spojuji s úspěšným průběhem letošních státních maturit. Děláme všechno proto, aby se žádné závažné chyby neobjevily a já věřím, že maturity dopadnou dobře.
Samozřejmě, že ČT je "přelidněná". Ostatně jako každá organizace, jež je sama sobě zadavatelem i realizátorem a v níž nefungují kontrolní mechanismy, vnitřní ani vnější. pš.
Plzeňský vědecko technologický park, 1.etapa, je od roku 2008 úspěšně v provozu. Dotace byla řádně proplacena a nebyly shledány nedostatky. Kofinancování 2. etapy výstavby VTP je zajištěno z rozpočtu města a úvěrem od Evropské investiční banky. Pro realizaci tohoto projektu a pro řešení dotačního managementu je sestaven tým odborníků, kteří dohlíží