Zpravodajský kanál CNN Prima News, který velkolepě vstoupil na český mediální trh před čtyřmi měsíci, provádí velké personální změny. Média v posledních dnech informují o zemětřesení, které soukromým zpravodajstvím zmítá, a spekulují nad jedinou příčinou, kterou je nečekaně nízká sledovanost.
Tuto teorii potvrzují i tvrdá čísla. Stanice si vytkla za cíl dosáhnout podílu na publiku během jednoho roku 1,5 procenta od začátku vysílání v květnu. Problém je, že za první tři měsíce to bylo pouze 0,35 procenta. Masivní nástup nové stanice, která měla konkurovat zavedené konkurenční ČT24, se tak nekonal.
Během posledního týdne CNN Prima News opustilo hned několik lidí a dalším, kteří měli čerstvě nastoupit, stanice na poslední chvíli oznámila, aby vůbec nechodili. Podle mnohých díky tomu roste naděje, že personální proměny spíše naplní původní divácká očekávání a televizi přinesou lepší čísla sledovanosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Radim Panenka
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

4:44 300 000 Kč. Pro „propojeného“ manažera od STAN
Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) uzavřelo smlouvu za 300 000 Kč. S kým? S PR manažerem z agentu…