ČEZ: Devět budov svítilo do tmy modře včetně Hučáku v Hradci Králové

03.04.2019 15:18 | Zprávy

Světový den porozumění autismu a s ním spojená osvětová kampaň Česko svítí modře“ se už popáté setkaly s chutí energetiků zapojit se do akce. V modré, barvě komunikace a sebevyjádření, se rozzářila v noci z 2. na 3. dubna 2019 i budova historické vodní elektrárny Hučák v centru Hradce Králové. Skupina ČEZ a Nadace ČEZ podporuje lidi s autismem dlouhodobě formou firemního dobrovolnictví, zaměstnaneckých sbírek nebo prostřednictvím aplikace EPP – Pomáhej pohybem.

ČEZ: Devět budov svítilo do tmy modře včetně Hučáku v Hradci Králové
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Aprílové žertíky střídá každoročně téma o něco vážnější. Světový den zvýšení povědomí o autismu, který připadá právě na 2. dubna, má za cíl zvýšit informovanost veřejnosti o poruchách autistického spektra a formou besed a návštěv sdílených prostor podpořit vzájemné porozumění a bořit předsudky. V tento den se lidé na celém světě zapojují do osvětové kampaně Light it up blue, u nás s názvem Česko svítí modře, kterou iniciuje platforma Naděje pro autismus. Každým rokem se do ní zapojují firmy, podniky a veřejné instituce, které modře nasvítí své budovy, i jednotlivci, kteří se oblečou do modrého.

A proč modře? Modrá je barvou komunikace a sebevyjádření, což je jedna z oblastí, ve které mají lidé s autismem největší potíže.

„Skupina ČEZ spolu s Nadací ČEZ podporují dlouhodobě mnoho organizací, které pomáhají lidem s autismem. Letos jsme se již popáté zapojili do kampaně Česko svítí modře, kdy jsme nasvícením našich objektů po celé České republice snažili poukázat na důležitost komunikace o autismu a vzbudit zájem okolí o toto závažné téma. S organizacemi věnujícím se autismu spolupracují i naši zaměstnanci, kteří chodí do těchto organizací pomáhat v rámci firemního dobrovolnictví, přispívají finančně v rámci firemní sbírky „Plníme přání, myslíme na druhé“, nakupují výrobky chráněných dílen na vánočních a velikonočních trzích a svůj zájem o téma projevují někteří i tak, že 3. dubna přišli oblečeni v modrém“, říká Michaela Chaloupková, leader udržitelného rozvoje a členka představenstva Skupiny ČEZ. Do modra se přebarvil i firemní intranet.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Samuel​ Volpe byl položen dotaz

Dezinformace

Dobrý den pane poslanče, hodně politiků operuje s pojmem dezinformace, ale dokážete aspoň vy tento pojem definovat? Protože podle mě za to mnozí označují jen jiný názor, mnohdy jen proto, že neodpovídá tomu jejich. A problém také vidím v tom, že se dost informací potvrdí třeba až časem nebo naopak, ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Spolupráce s ČSOB a Mastercard na digitalizaci služeb

7:23 Česká pošta: Spolupráce s ČSOB a Mastercard na digitalizaci služeb

Česká pošta v rámci své transformace představila modernizační programy se zaměřením na digitalizaci …